How the F*CK

Jag har verkligen överträffat mig själv den här gången. Jag har pushat mig till det yttersta. Hur fan ska det här funka. HUR kunde jag tro att jag skulle kunna göra ett muntligt fördjupningsarbete som ska kompensera ett 7 sidors arbete om någonting jag inte har någon aning om, på EN kväll? Jag ber till min hjärna att jag ska kunna prestera tillräckligt bra för att kunna få ett G iallafall. Hehe det vore ju roligt om jag skulle lyckas få VG. Jag frågade mamma vad hon skulle säga då eftersom hon tyckte det var oansvarigt av mig att göra hela arbetet dagen innan, hon svarade då att jag isåfall skulle vara ett geni. Well we'll find out, won't we? Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hehe lycka till!

2008-10-23 @ 08:04:50
URL: http://magiskttragiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0