Söndag

Tjaba!
Jag kom hem från fredagsfesten igår kväll så därför kunde jag inte uppdatera igår. När jag var på väg hem igår på bussen med min bröllopsklänning dränkt i vin och låtsasblod på halsen, ringde en kompis och ville att jag skulle åka till solna. Jag bah njaaaa, så jag fick spendera kvällen hemma igårkväll. Jag tyycker det är skönare att vara hemma i värmen än på en fest i ett litet hus däralla står packade som sillar för att sedan vända hem med en kompis som vinglar runt och spyr en gång i kvartet på väg till bussen som kommer en gång i timmen så man får stå där och frysa ihjäl. Nej nu har jag latat mig hela dan och har lust att ha lite kul ikväll. Kul på riktigt asså, inte typ leta efter nån fest i vällingby. cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0