Thank you very much

Jag berättade ju att jag hade hittat någon bruds leg, visa och pengar. Hon skickade värsta stela smset där hon inte sa tack en enda gång. Sen när jag ringde sa hon inte heller tack. Då tänkte jag att om hon ändå inte är tacksam så tycker jag inte att hon förtjänade dom, fast grejen var ju den att jag skulle träffa henne 17:15 vid ica. Då var jag lite smart och gick till gallerian och shoppade tills kortet inte godkändes längre. När jag träffade henne så sa hon tack och gav mig 200 spänn och sa hur snäll jag var. Jag kände mig lite dålig när hon babblade om hur god människa jag var som egentligen kunde tagit alla pengar, men hon bad ju nästn om det egentligen. Jaja nu köpte jag ett par stövlar, två jeans och 4 linnen, hon var ju ganska rik den där bruden.

Nu ska jag och Linda plugga lite (gah). Stay tuned!


En pluggsugen Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0