Upp och hoppa lilla loppa

Jag vaknade inte till ett sånt uppmuntrande väder idag men jag är rätt så gla' iallafall.
Idag ska jag ringa Jeanette som jag skulle gjort för länge sen. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Jo juste jag ska fixa det här med resan till franska alperna! vi i malta-crewn ska nu dra till alperna till något ställe där det bara är ungdomar.
Själv ogillar jag skidresor så jag kommer bara ha aterski 24/7. I värsta fall tar jag med mig en stjärtlapp till backen.

Juste en grej jag glömde berätta igår! jag hittade typ ett busskortsfodral med 740:-, ett kontokort och ett leg. Gissa om jag ska shoppa idag liksom!

Här är en bild från igår som sarah lagt upp, såklar alla roliga men väldigt unflattering, men eftersom inga jag känner läser hennes blogg så det får väl gå förbi här gången då.

Got milk?

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Hahah klart!;) ooh kul med skidresa!:D haha jag har inte åkt på flera år:D

2008-10-19 @ 16:05:05
URL: http://juliss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min blogg och komentera!:)

2008-10-19 @ 23:17:24
URL: http://mercedesmattfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0