ZzZz...

Trött som fan! Jag har aldrig vart med om en tjejmiddag med så mycket skitsnack och skvaller, the best tjejmiddag ever!

1. En tjej som hade plågat mig under hela högstadiet har tydligen inte bara plågat mig har det kommit fram. Ungefär 90% om kvällens skitsnack var om henne. Hennes manipulativa dagar är över. Vi är fria från den uppmärksamhetskrävande manipulativa drottningens makt!

2. Vissa i min nuvarande skola har tydligen dömt mig och anklagat mig för saker som absolut inte är sant.

3. min pappas kompis är låtsaspappa till min kompis kompis och han är tydligen dum i huvudet.

och det där är bara en bråkdel av allting. Jag brukar inte gilla tjejmiddagar men nu har jag kommit på att det bara är p.g.a ämne nr 1.

Jag lägger upp bilder från kvällen sen för att det är Sarah som har alla. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0